Sunday, January 29, 2012

untuk wanita yang stylo milo :)



assalamualaikum



macam biasa hari hari aku akan blogwalking . mencari sesuatu yang tak pasti , ecehh . tak laa , saja nak tahu cerita terbaru awak awak semua . jalan punya jalan , terjumpa pulak sesuatu yang menarik dan tertarik . nak tau apa ? haa , nie yang nak story merry . aku jumpa fb yang jual skirt and maxi dress yang owesome giler oke . kalau korang tengok pon confirm rasa macam nak grab satu . aku pon dah rambang mata tengok collection dia . nie yang rasa nak beli , tapi memandangkan ekonomi meleset , kewangan pon belom kukuh lagi , so akan dipertimbangkan dulu laa . kalau dah kaya raya nanti aku beli satu lori ye , hari hari tukar baju . haa , kaya kan ? moh lerr kita usha dulu barangan dari RNRcollection .



nak yang warna hijau taik lembu tu *ehh hijau ke coklat ?



















suka yang pink cair tu , nampak soft je :)









 terdapat juga aksesori yang boleh digayakan bersama skirt atau dress







macam mana , tergoda tak ? pertama kali tengok aku dah jatuh cinta taw . semua collection dia cantik dan up to date . yang bestnya , dia mengikut ukuran badan kita . so bila pakai tu memang cantik dan terletak je dekat badan . berbeza kalau beli siap tu , sebab cutting tak sama . kadang kadang labuh sangat laa . lagi satu , kain dia macam lembut and go with the flow je kan . tak kira , nak beli jugak nanti . tak tahan dah aku tengok nie . sesiapa yang berminat boleh laa like fb RNRcollection .


No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)