Thursday, January 5, 2012

macam dah lama je tak dengar cerita pasal encik driver ?



assalamualaikum 



amboi , tajuk kali nie tak boleh nak panjang lagi ke ? aku rasa dulu aku selalu sebut sebut pasal encik driver . sekarang nak dengar nama dia pon susah kan , asyik nama encik eym pulak yang muncul sekarang . macam sedih je kan . sesungguhnya aku tak pernah lupa kan dia . sebab pada hakikatnya encik driver dan encik eym adalah orang yang sama . huahuahua *pang sekali .


























imran bin hamzah


dulu aku panggil dia encik driver sebab dia rajin bawak aku jalan jalan , hee . tapi kadang kadang aku takut jugak . mana laa tau dalam diam diam dia sentuh ( touching ) ngan aku . tapi aku pernah tanya dia jugak , tak kisah ke kalau aku panggil dia macam tu . dengan selamber nya dia kata ' i tak kisah , sebab kadang kadang ibu pon panggil ayah macam tu ' . haha so sweet *kelip kelip mata . selalunya aku panggil encik driver time dia tak ada dekat sini je , kalau dia ada aku panggil laa encik eym . dah menjadi kebiasaan pulak semua benda nak diletakkan title 'encik' . adakah encik eym / encik driver tergolong dalam kategori benda ?



memperkenalkan , MOMO :)


sekarang dia dah berkawan baik dengan encik DOMO :)



p/s : momo tu encik eym punya . aku bela dia buat sementara je . nanti encik eym balik , dia jaga momo macam biasa . gonna miss you , sobsob .


2 comments:

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)