Thursday, January 5, 2012

gambar nie nampak cantik bila dah upload , so nak buat new post laa .



assalamualaikum sekali lagi .



jarang sekali buat post banyak banyak di hari yang sama . tapi tangan nie tiba tiba rasa gedik nak menaip selepas otak nie berfikir tentang apa yang mata nie lihat semalam . hari tu kitaorang buat canape kat kitchen . you know what is canape ? canape ialah sejenis makanan yang bersaiz satu gigitan atau suapan . di mana makanan ini bersaiz kecil serta comel . alaa , macam yang korang dok makan nachos tu ? macam tu ke eja . lantak laa , saya rasa saya tak pernah makan nachos itu .  cara makan dia memang sekali sumbat dalam mulut je . pernah ke korang makan nachos or canape tu gigit sikit sikit macam hamster makan kuaci . tak kan ? so hayati je laa gambar ini .



inilah canape


























hasil air tangan bersama kawan sekelas


























ramai sungguh peminat canape nie .



semua gambar diatas telah selamat dicuri dengan jayanya dari belog nur hidayah . tapi aku dah mintak izin dari dia act  then dia pon berkata . ambik laa apa apa yang kau nak ambik kat belog aku tu . aku tak kisah . rasa bersalah mula menghantui diriku . ehh, tapi dia ikhlas bagi nie , aku tau , aku kenal dia . budak nie baik orangnya , anak siapa laa nie . btw , thanks yea dayah . tanpa keizinan darimu mungkin entri nie tak berjaya dicipta atau di post . heee .



p/s : esok nak pi melaka buat assignment 


2 comments:

  1. yeah !~ sama2 , wah3 lajunya kau updated ye , moga berjaya dlm berblog

    ReplyDelete
  2. yess , terima kasih lerr . memang kau je yg rajin komen kan , haha

    ReplyDelete

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)