Sunday, October 9, 2011

tersengeh sengeh tengok benda nie .

assalamualaikum .



tadi aku online then saja bukak gambar yang di upload oleh kak tiqah . dye buat bisnes jual coklat . tadi time belek belek gambar yang dye upload , aku terjumpa satu gambar yang buat aku tersengeh macam selipar koyak oke . secara aoutomatik nya kenangan dulu dulu segar bugar di ingatan aku . *haish , tak bole berhenti senyum nie , haha . daripada malas nak update blog , terus jari jemari aku laju je menekan keyboard lappy nie . nampak tak aura dye tu ? kalau tak nampak , dah tak lama laa kan . tetttt ! oke , tak payah nak membebel lagi , mai sini tengok gambaq apa yang cheq jumpa .


























tadaa ! gambar nie laa yang aku jumpa nie . aku order cokelat nie dekat kat kak tiqah nie . sumpah cantek cokelat cokelat dye . Imran ? sape tu ? haa , dye laa boyfriend saya . aku hadiahkan dye cokelat nie dengan MOMO time birthday dye bulan jun lepas ( MOMO adalah seekor monyet yang sangat comel oke ) . sedap cokelat nie , kata nya . sampai sayang nak makan nama sendiri ye ? aku ada rasa jugak , tapi tak berapa nak rasa sebab time aku aku mengalami sakit tekak yang terlampau . susah tau aku order cokelat nie . appreciate sikit ye , hehe . macam laa aku yang buat kan . eleyh , tunggu laa aku dah masok kitchen nanti . semua aku masak untuk kau . well , i kan ambik kos seni kulinari . *gebang lebih , habuk pun tarak .



aku bagi hadiah kat si imran nie lambat sikit sebab masalah kesihatan yang tak dapat dielakkan . and kiteorang celebrate lambat jugak laa . nak buat macam mana , aku tak sihat kan . kalau sihat pukul 12 tengah malam tu jugak aku celebrate birthday kau . time bagi hadiah tu , aku pulak yang rasa seronok lebih . macam aku pulak yang dapat hadiah , haha . i'm happy if you happy dior . time tu dye yang belanja aku makan kat little pantry . ingat lagi tak , entry aku yang lepas lepas . kan aku ada update pasal kiteorang makan kat situ . yang restoran dye colour pink putih tu . alaa , yang comel comel tu . haa , time tu laa . thanks yea , belanja aku makan kat restoran tu . siryes aku teringin sangat time tu and kau dah buat aku happy . toceyh toceyh dior :)

























dye bukak coklat tu , lepas tu salah susun . cuba cari dimana kesalahannya .


lepas tu aku yang kena ikat balik .



bagi sesiapa yang minat bole laa order dekat kak tiqah nie . search Atiqah Homemade Chocolate di facebook and like like like .  rasa sedap , cantik dan harga berpatutan . bole laa bagi untuk hadiah birthday ke , untuk hadiah kahwin ke , hadiah tunang ke , hadiah anniversary ke atau untuk pujuk girlfriend or boyfriend yang merajuk ke . sesuai sangat laa . untuk maklumat lanjut , bole laa berhubung dengan beliau sendiri .



p/s : birthday tahun depan nak cokelat macam tu bole ?






No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)