Thursday, October 27, 2011

10 hari cabaran blog - day 3



10 things you hate



1 . tak suka cakap atau tanya benda yang sama berulang kali .
memang menguji kesabaran aku betul .

2 . tak suka asap rokok . pernah sampai demam sebab terlampau
banyak hidu menatang nie .

3 . tak suka warna kuning . sebab rasa macam pening pening
bila pandang warna ini .

4 . tak suka ada kawan yang bila depan kita mulut manis tahap
kencing manis . belakang kita , mulut macam longkang .

5 . tak suka orang yang mungkir janji . aku akan tuntut apa yang dijanjikan
walaupun sebenarnya aku tak hadap sangat pon . cuma
bagi aku janji mesti ditunaikan .

6 . tak suka bila aku duduk sorang sorang dalam bilik , lepas tu
ada orang masuk bilik sebab nak tengok aku buat apa .
rasa macam tak ada privacy .

7 . tak suka pakai kain batik . asyik terlondeh je .
leceh ahh . *bajet orang bandar .

8 . tak suka hasil kerja / karya aku ditiru sesuka hati
tanpa segan silu .

9 . tak suka minum kopi , nescafe dan teh .
selalu minum kalau dah tak ada air lain je .

10 . tak suka bila orang masak , lepas tu sudu atau senduk dye biarkan kat 
kuali atau periuk sampai panas . pantang betul aku .
lepas tu mula laa rasa nak membebel .



No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)