Tuesday, October 25, 2011

tahniah tahniah tahniah !



assalamualaikum




tahniah kepada kakak aku yang telah pon grad semalam . sory tak dapat follow kau . aku kena kerja . aku rasa terkilan kot sebab tak dapat tengok kau pakai jubah bagai tu . pernah pulak kau tengok aku terkilan kan ? *tengok gambar je laa . kalau aku ikut nanti bole bagi kau bunga . kan sweet gitu . bole jadi photographer kau even aku memang tak ada bakat dalam seni fotografi nie . lepas tu bole bergambar dengan kau sambil lompat lompat , konon aku grad sekali kan . and kalau aku ikut bole laa nak gebang lebih sikit kat blog aku nie dengan suasana dan kerenah orang kat sana . nak tengok kakak saya tak ? mari mari :)





gambar pecah laa .


wahhh , manisnya kurma ini .


mama macam anak dara kampung sebelah laa bhai .


nah , mak aku pon grad jugak .




p/s : nanti time aku convo aku nak semua ada . termasuk encik driver . bole jadi photographer i .


No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)