Tuesday, October 25, 2011

10 hari cabaran blog - day 1



10 things about you



1 . suka makan pedas . sebab aku rasa macam cabaran
pulak kalau dapat habis kan .

2 . masa sekolah suka sangat sertai roadrun . sampai penah mengigau then mandi nak pergi
 sekolah pukul 12.00 malam sebab terlampau excited .

3 . sangat susah untuk mengingati jalan walaupun dah banyak kali lalu .
sebab tu sampai sekarang aku tak pergi test JPJ .

4 . tak pandai pilih kasut . selalu pakai sekali je lepas tu buat pekasam
dalam rak . sebab lepas tu kaki mesti sakit .

5 . manja dengan nenek . kalau balik kampung mesti tidur sebelah dia
 sambil peluk peluk . dah memang port . itu semua orang tau .

6 . sangat takut dengan lipas . kalau jumpa cepat cepat ambil spray lipas atau
nyamuk terus sembur dekat beliau secukup rasa lepas tu lari sambil menjerit .

7 . suka mekap sejak kecil . mama cakap masa kecik aku selalu
usha mama masa dye tengah mekap .

8 . pernah memasang cita cita sebagai pramugari masa sekolah rendah
walaupun aku tau takkan tercapai .

9 . aku takut binatang yang boleh terbang . sebab aku akan rasa geli dekat leher
bila beliau terbang dekat aku .

10 . saya peminat setia DOMO KUN sejak tingkatan empat .




p/s : habis semua rahsia aku terbongkar . suka laa tuh ?


No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)