Thursday, October 6, 2011

hoorey hoorey bergembira !

assalamualaikum , selamat sejahtera , salam 1 malaysia .


hye kawan kawan . kite kan dah habis exam . rase macam nak guling guling ohh . pagi tadi exam pengajian malaysia . exam pukul 9 pagi . aku bangun awal sebab nak study sikit sikit . nebes gler nak jawab paper nie . tak tahu laa kenapa kan . tapi dalam hati berkata kata jugak , sikit lagi nak habis exam nie . lepas tu cuti , bole keluar dengan babe , bole rehat kan otak , bole selalu update blog , bole lepaking sambil goyang kaki kat rumah . dah banyak plan untuk cuti sem nie .



tadi lepas habis exam pergi meraikannya dengan makan bersama teman teman seperjuangan , ecehh . yelah , lepas nie cuti sebulan . mesti dorang rindu kat saya yang brutal nie *tangan di dada , mata ke atas . before tu kiteorang menjalani sesi penggambaran sebagai tanda habis nya exam . rasa macam nak lompat sana lompat sini je time tu . tapi tak terdaya pulak sebab semua pakai baju kurung kan . gadis melayu laa bhai .




gambar before masok exam . muka happy bajet macam dah habis exam je .



sebelah malamnya pula sambutannya berbeda . aku dengan housemate seramai enam orang pergi swimming laa babe . walaupun tak pandai berenang kan , hentam saja lah labu  . tapi empat orang je yang mandi pun . yang lagi dua orang tu bertugas sebagai photographer and tukang jaga barang kiteorang , haha . selama aku duduk apartment nie , tak pernah laa pulak aku rasa nak mandi manda kat swimming pool tu , hari nie tiba tiba berkobar pulak nak berendam .



act , kiteorang pergi mandi kat situ sebab bajet dah tak ramai orang . sebab kan dah habis exam and ramai dah balik cuti . sebab tu laa kiteorang pergi . sekali pergi , malam nie lebih hangat daripada biasa laa pulak . ramai kot orang , masa datang tu dah segan giler . bajet aku dah taknak mandi dah . nak lepak tepi je rendam kaki . yelah laa , ramai lelaki then aku dah laa tak pandai berenang . kang buat malu kaum pulak macam macam style keluar . nah tengok laa gambar detik detik kegembiraan kami . wekk :P






















time nie laa yang aku rasa nak duduk tepi tepi je . (romantiknya view)




















tapi tengok kesudahannya , berendam jugak kan .




















bersama housemate




















dari kiri , nency , tina , babe amira dan saya :)




















nampak tak kasih sayang yang terjalin antara kami *terharu :P



p/s : kite cuti sebulan , jumpa korang lagi sebulan ye . nanti balik bawak makanan , haha . stok makanan kat rumah kite nie bole buat aku menangis . bye bye , gonna mish you housemate :)



No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)