Sunday, February 26, 2012

kita dapat header baru :)



assalamualaikum


perasan tak header kita dah lawa , hee .
ada encik domo lagi .
serius suka sangat taw .
header nie encik eym yang buatkan .
tapi aku yang suruh laa , hehe .
kesian dia , selalu kena layan kerenah aku yang macam macam nie .


kalau dia balik puchong confirm laa ada je kerja dia kena buat untuk aku .
kan encik eym ?
kena pergi sini sana , buat itu ini dan lain lain laa .
yelah , aku mintak tolong dia pun sebab dah tak ada orang lain yang bole tolong aku .
dia nie macam serba boleh , semua aku nak dia boleh buat .
hebat kan ? haha .


tapi jangan salah sangka  .
nanti cakap aku buli dia pulak .
mana ada buli , cuma mintak tolong je .
header nie dia buat petang tadi .
haa , yang nie fresh lagi , belum basi oke .
masih hangat di pasaran antarabangsa .


act , dah lama aku mintak header baru dekat encik eym .
ada laa dalam dua bulan kot .
tapi entah kenapa ada je masalah .
tapi sekarang dah siap , semakin semangat je nak bukak blog sendiri .
kalau tak sebelum nie suka jalan jalan dekat blog yang ada header lawa lawa .
tapi sekarang bukak blog sendiri pon dah boleh senyum .


sorry laa encik eym ye , kita memang selalu menyusahkan awak .
tapi awak tak kesah kan ? *ayat sedapkan hati .
kita tau awak baik , awak selalu akan tunaikan permintaan kita kan kan ?
sebagai balasan , nanti kalau kita dah pro bab masak masak nie ,
kita akan selalu masak untuk awak ye ?
biar awak makan sampai gemok , haha .


apa apa pon terima kasih sangat taw buat header nie .
suka sangat weyh , tadi belom siap pon kita dah tersenyum kan .
lepas nie awak kena ajar saya buat benda nie semua .
so lepas nie awak tak payah susah susah untuk kita .
tak payah nak dengar kita bebel .
awak tau kita macam mana kan ?


oke , sekarang aku nak tunjuk korang header baru ,
dengan header yang sebelum nie aku pakai .
ada dua header yang encik eym buat .
see , kan dah kata dia baik *bodek sikit :P
so mari kita lihat .





















nie first header kita , tak save pulak header tu . haha





















lepas tu tukar yang ini , tapi kawan kita selamber je cakap tak cantik .
























lepas tu terus tukar yang nie lepas frustated .























dan ini laa header baru kita :D


pada kawan aku yang cakap header aku tak cantik tu .
haa , tengok laa header kita dah cantik .
hari tu dah bagitau kan nak buat header baru .
siap ada encik domo .
haa , sekarang dah ada .
tengok laa puas puas .
nanti kalau ada header baru lagi , aku bagitau kau oke .


p/s : sory laa macam tergedik sikit , kita kita pulak kan . korang jangan laa menyampah dengan kita pulak . tak baik tau . entah sekarang nie rasa macam mesra alam je kalau cakap kita kita nie :)

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)