Sunday, December 25, 2011

wee , saya budak baik



assalamualaikum




aku rasa dah lama betol mata aku nie pakai lens . takot jugak nanti effect apa apa pulak . sekarang may be tak nampak . takot dah tua nanti entah macam mana laa mata aku . encik eym pon bising jugak . dye kata sampai bila nak pakai lens . aku pon taktau laa . rasa macam dah tak bole hidup tanpa lens laa . hari tu aku ada buat spec baru . before nie ada jugak spec , tapi yang lama punya , aku pakai kat rumah je . time tengok tibi . and power pon yang lama laa . yang baru nie power lagi tinggi dari yang dulu . dan spec baru nie pon dah siap . nak tengok tak macam mana rupa dye ? dengan ini saya mempersembahkan *bunyi dram

































tadaa ! ini laa kieka yang baru . dah kena belajar pakai spec . nampak macam nerd giler kot . hari tu aku pakai pergi kelas budak budak kelas aku bole bantai panggil aku nenek laa . how could you classmate , sobsob . ada yang kata tak sesuai laa , itu ini bla bla bla . tak kesah laa . aku pakai time kitchen je kot . yelah , macam bahaya je pakai lens time masak tu . better pakai spec kot . mata aku pon macam dah tak bole pakai lens lama lama , nanti jadi merah . so sekarang pakai kejap kejap je . lepas tu pakai spec .


p/s : mama kata saya nampak matured pakai spec nie :)

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)