Sunday, December 18, 2011

makin parah aku nie



assalamualaikum




weyh korang . nak tanya sikit . korang ada masalah rabun tak ? haiyo , aku tengah bermasalah nie . hari tu aku pergi cek mata nak buat spec mata . sebab masuk kitchen tak bole pakai lens laa . tak tahan panas aku . so aku nak buat spec . then hari tu cek mata , tengok tengok power aku dah naik mendadak . dari 3.50 kepada 4.50 . banyak tu . takot pulak aku . lepas tu akak tu cakap suruh aku minum air carrot tiga kali seminggu untuk reduce kan power aku nie . *nasib baik air carrot nie favorite aku . sebab dia kata dah teruk . and act power 6.00 lebih kot . ohh tidak *hantuk kepala kat dinding . dia cakap jangan pakai lens selalu . hurm sedih nie . aku tak suka pakai spec laa . lepas tu korang nak tau tak , encik eym bising bising tak bagi aku pakai lens . membebel bla bla bla *tengah bisik kat telinga korang , nanti dia dengar aku pulak .



p/s : saja nak mengadu dekat belog cinta hati ku ini . lepas nie kena banyak makan carrot *persis arnab :)


No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)