Tuesday, December 6, 2011

purple yang cantik menarik tertarik



assalamualaikum



weyh korang , baca balik title aku nie . haa , macam semangat lebih je kan . yea , seperti yang korang tau , aku nie memang fanatik dengan colour purple . aku minat colour nie sejak sekolah rendah lagi . bukan colour nie je laa . aku minat jugak colour pink and kadang kadang coklat . bergantung pada sesuatu barang tu laa . tapi fanatik habis kat warna purple tak dapat dibendung lagi . aku pun tak tau kenapa . kalau bole semua barang aku nak warna purple . dulu aku pernah buat jugak masa form 3 . barang sekolah aku semua nak purple je . dari beg sekolah , pencil box , botol air , jam , purse dan banyak lagi laa . time tu memang giler habis nak pakai semua purple .




now , aku nak tunjuk kat korang benda benda yang berwarna purple . ohh , sungguh comel dan rasa rompak barang barang nie di kedai yang berhampiran . ehh lupa nak bagi tau perangai aku yang pelik sikit nie . aku kan kalau nampak je orang ada barang yang berwarna purple aku mesti rasa nak marah walaupun orang tu aku tak kenal . seolah olah ada je syaiton yang mengapi api aku time nie . yang salu bising kat aku time perangai aku nie datang adalah kakak aku . aku rapat ngan dye , and banyak benda jugak laa aku cerita ngan dye . almost everything rasanya . lepas tu dye mesti cakap , biar laa dorang suka colour purple , kau ingat warna purple tu kau punya ke ? sekali kena sound setepek *rasa macam kepala otak aku ditumbuk tumbuk tanpa belas kasihan . lepas tu baru boleh berfikir secara normal . betul laa tu kan .




ohh , laptop idaman . bilakah aku dapat memilikimu ?




OMG , duadua colour favorite . tapi purple lagi cantik :)


alahai kasut , kenapa kau cantik sangat ?


wow , sumpah lawa giler .


yeah , purple domo . tapi kenapa bulu awak macam biri biri ? *konpius


No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)