Tuesday, November 29, 2011

Happy birthday to my lovely sister .


happy birthday to you ,
happy birthday to you , 
happy birthday to kakak ,
happy birthday to you !



allah selamatkan kamu , 
allah selamatkan kamu ,
allah selamatkan kakak ku sayang , 
allah selamatkan kamu !



poom poom poom ! *percikan bunga api . haha . hye , today birthday kakak saya yang pemalas ,   toing ! *kena ketuk kepala . semalam aku ngan cousin pi menjelajah seluruh dunia *tipu .  mencari hadiah budak nie . punya laa sakit kaki aku . dah laa pakai heels . menapak ntah berapa kilometriko , sambil memecahkan lemak selepas makan pizza sebanyak tiga potong . banyak bukan bagi seorang perempuan seperti aku ? yeah tank aku sangat besar . memang dah lama aku mengidam nak makan pizza *bukan mengandung ye . sejak berbulan bulan yang lalu . and baru sekarang dapat . so memang makan mengikut hawa nafsu laa kan .



oke , hari ini birthday kakak aku yang ke dua puluh dua tahun . dah kertu dah kau ye . semoga panjang umur , dimurahkan rezeki *ayat yang biasa kita wish kalau malas nak fikir kan . tak ada ayat lain ke ? semoga kau menjadi lebih dewasa , ecehh macam geli je ayat aku nie . dan semoga kau lebih rajin memasak di rumah ini . hik hok hik hok *sila ketawa ala ala keldai . lagi apa ehh ? urm , semoga kau rajin rajin laa menghulur duit kat aku , haha . aku kan student , mana laa ada duit . kais pagi makan pagi , kais petang makan petang . malam tak makan ke ? tak kais pon ? haha , malam diet , tettttt ! apa apa pun semoga kau sihat sihat selalu , jangan gatal mulut makan benda benda yang kau tak bole makan . seperti meja dan kerusi . kadang kadang aku tengok kau , kalau lapar tahap babun , kau dok gigit gigit meja makan kat rumah tu . hahahaha . gurau je :P



ini laa Nurlina Dayana , kakak saya :)



p/s : nie gambar tahun lepas kot . gambar celebrate tak ada yang superb laa .

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)