Monday, November 7, 2011

amboi , meriahnya !


assalamualaikum 



apa khabar semuanya ? ada baik ka takda baik ? hari ini berapa hari bulan ye anak anak ? huh , taktau ? tak sekolah ke hape ? *macam dengar je korang jawab apa kan . pang skali ! oke . hari ini 6 hari bulan november tahun 2011 . hari ini Hari Raya Aidiladha kan kan kan ? tahun nie punya raya haji macam meriah sikit kot . sebab aku ngan mama masak nasi impit ,  rendang ayam dan juga kuah kacang . *sebelum nie tak pernah buat ke hape ? syahdu sungguh . so macam terasa laa raya haji tahun nie . ada makanan seperti ini . tapi yang tak meriahnya , kitaorang tak balik kampung pon . ada laa sebab tertentu .



then yang meriahnya lagi , hari nie bangon pagi pagi lepas tu terus pakai baju kurung . semangat bukan ? tapi kalau encik eym tak kejot aku , aku still buat taik mata kot kat atas katil tu . dengan berkat gangguan dye mengacau aku tido dengan text aku tak henti henti suruh bangon . katanya tak baik raya bangon lambat . akhirnya aku gagal mengumpul lebih banyak taik mata hari nie , hahaha . lepas dah wangi wangian teros mekap takot mak aku bising pulak lambat gerak nanti . then melantak nasi impit dengan rendang ayam sikit lepas tu online pulak . saja nak wish selamat hari raya kat korang semua . suka tak ? haha .



dah siap semua tu , kitaorang pi banting rumah mak mertua mak aku , hahaha . aku tak rasa macam tu kampung je , sebab dekat sangat . salu balik kampung kat perak tu lama . dalam 3 jam setengah . kalau mak aku drift sikit dalam 3 jam pon bole sampai . oke dah sampai banting melantak lagi . tapi makan nasi pulak . then lepaking kejap lepas tu balik . sebab ada hal pulak lepas tu . nak tau tak ? kita kan dapat duit raya . heee :D . tu yang tambah meriah tu , hahaha . apa apa pon belum terlambat lagi kan untuk aku wish 




SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA



No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)