Tuesday, November 8, 2011

deng ! tak berbaloi baloi laa .


assalamualaikum



lama rasanya tak tengok wayang . bukan setakat wayang je , tv tak tengok , radio pon tak dengar . hanya online semata mata . so sekarang nie aku tak berapa tau laa berita tentang dunia nie . kalau korang tipu aku pon , aku percaya rasanya . hari tu aku pergi tengok wayang dengan encik eym , macam tak banyak cerita yang best . so aku dengan bangganya ajak encik eym tengok cerita Hong Kong Ghost Stories . tengok gambar macam best , sekali tengok macam apa je . 



aku tertipu sebenarnya , aku ingat tu cerita thailand ke jepun ke . sekali masuk tengok cerita cina daa . patot laa aku tengok ramai cina je yang tengok . yang cina cina tu pulak usha aku pelik je . yelah , dah laa aku pakai tudung kan , lepas tu tengok cerita cina , macam pelik je . nasib baik laa ada akak belakang aku tu melayu . pakai tudung jugak . so bole cover sikit laa . kalau tak aku rasa nak keluar dah . segan babe .






haa , nie nak komen sikit pasal cerita nie . aku memang tak paham apa yang dye nak cerita . encik eym pon tak paham . akak melayu tu aku tak sure laa paham ke tak . boring gler kot . tapi ada kelakar sikit . kalau aku nie cina may be best laa . lepas tu hantu dye tak seram langsung , haha . nak tergelak pulak aku tengok . hantu dye just mekap darah darah then mata macam lebam and merah je . tu pon aku tengok budak budak tu dah takot kemain . aku rasa kalau diorang tengok  ' Jangan Pandang Belakang ' bole demam seminggu kot .



p/s : tu laa yang aku rasa macam membazir gler tengok cerita nie . dah laa tak paham , boring pulak tu . haish, nasib baik laa bukan duit aku . haha . encik eym yang belanja . thanks yea encik eym .


No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)