Tuesday, August 2, 2011

happy birthday Kieka ( part 1 )

assalamualaikum


hye you all ! nak bagitau nie . ahad lepas kan , family besar aku buat birthday party untuk aku and maksu aku ouh . sebab birthday kteorang same. tapi celebrate awal sebab today aku kat kolej . so tak bole laa nak celebrate sekarang kan . ditambah pulak bulan puasa nie kan . tapi hajat kteorang tercapai jugak setelah beria-ria plan dari dulu nak celebrate same , and akhirnya dapat jugak . 


makanan time tu memang banyak tak hengat laa kan . sampai tak termakan aku . maksu masak mee kari , aku buat koktel , pastu ade buah tembikai , nugget , kek sampai dua bijik and macam macam laa . aku pon tak ingat . banyak sangat laa katekan . tapi memang best laa , bukan salu dapat berkumpul ramai ramai macam tu . dah macam hari raya bhai . 


lepas makan makan tu aku and maksu dapat hadiah weyh . kakak aku yang bagi . dye bagi perfume kat kteorang . wee , macam tau je aku suka kumpul perfume kan . sebab aku suka tukar tukar perfume ikut keaadan . amboi , bukan maen lagi kan . kebetulan pulak perfume aku memang dah nak abis . mujur laa ada orang nak bagi kan ? thanx kakak for the cake and hadiah . thanx wish jugak :)



jeng jeng jeng ! ini lah perfume nye . comel kan ?


time potong kek pertama bersama maksu :)


kek kedua pulak :)



dah potong makan laa :)




p/s : i love my family <3

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)