Friday, August 26, 2011

omg ! excited bebenor rasenye .


hye you all !


sekarang i dah ade dekat rumah ! wee , semalam berkobar-kobar aku kemas barang nak balik rumah taw . haa berkobar tak berkobar laa kan . sampai tertinggal barang-barang yang dok kat tepi-tepi dinding tu . maklum laa , beg banyak macam dah nak pindah teros . mane taknye , bawak beg skolah , beg plastik , beg AF lagi . sampai mak aku pon cakap aku asyik tersingkir je bile balik rumah haha . so now , just tunggu my driver hantar i pergi hostel balik untuk ambik barang-barang yang tertinggal tu . lepas tu nak pergi shopping ! 




nie laa beg AF tu kalau korang tak faham dengan perumpamaan aku . ouh , comelnya !



sebenarnye , aku lagi excited menunggu hari esok . because tomorrow is special day for me ! hari yang di tunggu-tunggu sejak aku masok kolej . ape yang special ? biarlah rahsia bak kata dato' siti nurhaliza kan . * terase gedik pulak berbicara seperti ini  . sila muntah sikit .  yang aku tau , esok nak keluar shopping , jalan-jalan , gosip gosip dan sebagainya .



selain itu , aku tersangat laa seronoknye bile kite semua akan menyambut Hari Raya Aidilfitri yang akan tiba beberapa hari je lagi nie , insyallah . time nie semua sebok dok shopping sakan kan . termasok laa aku . kalau boleh dari hujung rambot sampai hujung kaki semua nak baru kan ? kalau tak baru tak meriah laa katenye . pastu kalau balik kampung tu rase macam seronok sangat dapat kumpol ramai-ramai , pastu gosip-gosip pasal orang nie , pasal orang tu . * ehh kau nie kieka asyik bergosip je kan . tapi kenyataan laa . ini semua akan terjadi bile kite semua dah berkumpol kan ? macam dah takde cerite lain haha .



then , seriously aku teramat laa rindu orang orang di kampung . especially tok dan tokwan laa kan . ehh , cousin aku yang sorang tu pon same . dah lame tak call aku taw , dah lame tak dengar cter . nanti balik nak pelok cium hang pa . aku balik pagi raya nanti , dalam tengah hari sampai laa . nanti kite pi beraya bersame ye . aiseh , syahdu plak tibe-tibe bile ingat kat korang nie . takpe laa . raya kite jumpe ye . tak sabar sangat !



p/s : tak sabar balik rumah , tak sabar tunggu hari esok , tak sabar nak raya , tak sabar nak jumpe orang kampung .      


No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)