Monday, August 29, 2011

dapat hadiah lagi !


assalamualaikum 



yeaaaaaaay ! nak jerit dulu hehe . aku tengah happy sesangat nie . tau tak tau tak ? mesti korang tak tau kan haha . nie yang nak bagitau , apa yang korang tak tau . apa yang aku tau korang tak tau . *tampar sikit . hehe oke oke , siryes . kalau baca tajuk pon dah tau kenapa aku happy kan ? aku happy sebab dapat hadiah birthday . walaupun birthday aku dah lepas . tapi semalam aku dapat hadiah lagi dari encik driver . korang kenal ke encik driver ? tak payah laa kenal . biarkan ia terus diselubungi misteri , eceh :P .



ceritanya begini , semalam aku keluar bersama kawan-kawan . dorang nak shopping , aku just temankan aje .  bab shopping raya aku dah setel . tinggal mereka mereka ini yang still tak habis shopping lagi . hajatnya bukan nak shopping aje , memang dah niat nak cari hadiah pon . sebab encik driver dah janji nak bagi . so , janji harus ditunaikan . selesainya mereka ini shopping , kiteorang pon releks sebentar . penat giler kau , ramai sungguh manusia di times square . tak reti nak balik kampung ke hah ? dah nak raya nie kan ? tengah duduk tu , tibe-tibe ! jeng jeng jeng . ( kasi suspen sikit ) haa tibe-tibe encik driver nampak sesuatu yang menarik , tertarik , kau memang besar . dengan serta merta dye mengheret aku ke tempat kejadian .



tau tak ape yang dye nampak ? mesti laa tak tau kan . *tampar sekali lagi . meh , nie laa cik kieka nak story nie . ( dah start gebang ) dye nampak seekor binatang yang BESAR punya dan berwarna cokelat . ape tu ? itulah encik DOMO ! encik driver sungguh baik hati . dye belikan aku binatang itu . kiteorang dapat free gift lagi . dapat anak binatang tu pulak .  tuan kedai pon sungguh baik hati . ketika itu , aku sudah melemparkan senyuman hingga ke telinga . terserlah juga gigi aku yang seiras encik DOMO tadi . before dye bagi , sempat lagi nyanyi birthday song untuk aku . padahal dalam hati aku , cepat laa bagi haha . dah habis nyanyi baru dye bagi . hee , lantas aku merampasnya dan terus memeluk encik DOMO dengan penuh kasih sayang :) nak tengok DOMO saya ? tengok bawah tu .



tadaa ! inilah encik DOMO saya .


meh cium sikit ?


ewahh , meh lambung sikit .


heee , saya ada gigi taring macam awak jugak .


yeah , itu anaknya . dapat free . sudah pun tergantung pada DSLR saya . yang button tu saya beli sendiri ea .




p/s : terima kasih bebanyak kepada encik driver kerana memberi saya encik domo . nampak tak kegembiraan saya di situ ?

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)