Tuesday, August 2, 2011

happy birthday Kieka ( part 2 )

Assalamualaikum kawan kawan .



Nak tau tak , nak tau tak ? today is my birthday , yeay ! so I’m a birthday girl . dan birthday saye pulak jatuh pada hari kedua pada bulan ramadhan ini . umur saye sudah mencapai lapan belas tahun . wee , saye dah besar laa . tapi kenapa tak tinggi tinggi nie ? -.-‘  takpe laa . nanti makan calcium banyak banyak biar tinggi , haha . disamping itu aku ingin memanjatkan kesyukuran kepadaNya kerana memberi aku kesempatan untuk hidup sehingga sekarang . semoga hidup ini akan diberkatiNya hingga akhir hayat , amin .



Tujuan aku menulis entri kali nie adalah untuk mengucapkan berbanyak banyak terima kasih kepada babe amira , imran , haikhal , ajeem , ajis , babe syairah , babe suhaida , ain , fiqa , kakak , fatin , amir , apek , natrah , tiekah , faten , anis , mira dan  kawan kawan , keluarga dan sesiapa saje yang sudi wish birthday aku . thanx sangat sangat sebab ingat birthday aku . I’m happy tahu , rase macam dihargai sangat hehe . tanpa korang mesti hari nie macam tak bermakna je bagi aku kot . macam hari hari biasa je . nothing special kan . tapi dengan kehadiran anda semua didalam hidup saye membawa seribu kebahagiaan yang begitu bermakna . ecehh , macam menang award laa pulak aku nie kan hahaha . alaa , nak gebang sikit je . tak salah kan ?



Hey , pagi tadi kan . after pukul 12pm ramai yang call then wish ouh . thanx ye semua . lepas tu kawan kawan saya buat surprise laa pulak kan . babe amira , ajeem dan ajis dorang nyanyi birthday song for me . haha , best gler plus terharu plus nak menangis :P lepas tu si babe amira nie text aku and wish macam nie ‘happy bufday babe J . love you love you love you <3’ . walaupun pada hakikatnya dye berada di sebelah saye saje ketika itu . haha gedik kan :P btw, love you too laa babe <3 . hope friendship kite berkekalan yea .



Tak cukup dengan itu je , aku dapat hadiah lagi tau . so sweet kawan kawan aku nie . bersusah payah pi beli hadiah untuk aku , dibalut pula dengan cantik dan kemas sekali . tak sangka ouh korang nak bagi hadiah , macam tak caye pulak haha . and kita semua baru rapat kot . walaupun ada yang dah lama kenal . tapi korang semua memang best ,  even baru kenal tapi korang layan kteorang dengan baek . best kawan ngan korang semua :)




yang ini ajis bagi :)


tadaa ! saye dah bukak :)


yang ini ajeem bagi :)



p/s : btw , pagi tadi ade orang nyanyi birthday song sambil maen gitar kat saye ouh . serius suke gler , memang senyum sampai telinge laa kan . suke sangat taw! nanti ajar kite taw , mesti best . tu pon kalau past laa haha. thanx dior <3

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)