Monday, August 13, 2012

birthday girl story ( part 2 )


assalamualaikum


okay kali nie nak sambung cerita birthday yang tak habis2 lagi nie ,
birthday aku pada hari khamis ,
so pagi tu bangon tengok mata sembap ,
may be sebab tido lambat buat assignment kan ,
so nak cover mata sembap kite mekap laa sikit ye kak jemah .
pakai eyeliner je pon .


dalam kelas tengah fokus dengar lecturer ajar ,
tengah dia cakap bla bla bla ,
tiba tiba dia pandang aku then stop cakap ,
ingat aku ada buat salah ke apa ,
rupa rupanya dia wish happy birthday kat aku ,
tengok tu sempat lagi kan even tengah ajar ,
haha comel je chef aku nie ,
aku dah segan , sampai speechless pulak jadi nya .


lepas kelas tu ramai laa yang wish ,
walaupun ada yang dah wish kat fb , twitter ,
tapi still wish bila jumpa , ohh so sweet laa korang ,
malu saya tau :P


okay lepas habis kelas tu ada kawan ajak berbuka kat luar ,
ada orang nak belanja makan hehe ,
katanya rahsia bertiga , okay laa tak bagitau orang ,
tapi bila sampai tempat berbuka ada empat orang pulak ,
serius tak tau , tapi takpe laa kawan aku jugak .


lepas habis makan kiteorang main tangkap2 gambar ,
lepas tu mamat sorang nie soh tukar tempat ,
alasan dia tempat aku duduk tu sempit laa ,
lighting tak lawa laa , haha macam takde kene mengena pon ada ,
yang aku pon satu , taktau laa kenapa senang je percaya ,
lepas tu ikut je laa tukar tempat ,
tiba tiba dorang nyanyi birthday song ,
pekerja kedai tu datang bawak kek dari belakang ,
ohh rupa rupanya abang kedai tu pon bersekongkol sama ,
okay , kali nie tipah tertipu lagi bang .


 asal muka macam nak nangis nie ?


 excited punya pasal , dah potong baru ingat nak snap .

 thanks ain belanja kiteorang .



























saya suka gambar nie <3




p/s : best berbuka time nie , banyak kite makan kan . sampai mengah laa . thanks korang sebab celebrate , thanks jugak pada yang wish . ada jugak yang wish kat fb guna nama sikenitkieka not kieka nawi , jelas lagi terang korang mesti follow blog nie kan ? hee toceyh3 , really appreciate .


1 comment:

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)