Tuesday, August 7, 2012

birthday girl story ( part 1 )


assalamualaikum dan selamat berpuasa semua .


macam tahun lepas , birthday aku tahun nie masih jatuh pada bulan ramadhan ,
rasa sangat bersyukur dapat celebrate birthday dalam suasana ramadhan ,
tahun nie aku rasa selamat sikit sebab kawan kawan tak boleh baling tepung , telur
dan seangkatan dengannya .
sebab semua puasa , kang tak pasal pasal ada yang makan tepung , kan dah batal puasa .



malam sebelum birthday aku tu ( 1 ogos ) ,
semua budak rumah busy buat kerja masing masing ,
berlonggok semua kat ruang tamu ,
aku dengan babe amira tengah serabut pasal assignment ,
act dia lagi serabut kot , sebab aku mintak tolong dia edit video
untuk assignment aku ,
tapi tak bermakna aku tak buat kerja okay ,
just mintak tolong benda yang aku tak tau je laa ,
thank you ye babe .


then pukul 12 malam tu berduyun duyun laa mesej sampai ,
yang call pon ada jugak , assignment pon tergendala seketika ,
masa bergayut dengan encik eym , encik eym wish birthday siap nyanyi lagi tau ,
yang best nya lagi dia main gitar lagu happy birthday ,
dia siap panggil anak anak kapal dia lagi nyanyi ramai ramai ,
alahai comel je dorang nie , really appreciate tau
lepas je on the phone kat balkoni terus masuk rumah ,
dan masa tu laa terdengar mereka mereka nie nyanyi birthday song ,
siap joget joget bagai , aku pon join nyanyi untuk diri sendiri bertambah laa keriangannya ,
babe amira siap pakai lipstick merah malam malam buta kan
meriah sungguh kau ye ? haha



dorang siap bagi barang barang yang ada kat rumah nie ,
sampai domo aku pon depa curi buat hadiah haha ,
sempat pulak laa dorang nie buat kerja tu semua time aku on the phone ,
apa apa pon terima kasih ye sebab ingat dan celebrate birthday aku ,
thanks kepada semua yang wish , mesej , facebook , twitter , kat class , kolej dan sebagainya .
tak lupa jugak terima kasih kat encik eym , wak ( kawan dia ) serta anak anak
kapal nya yang turut menyanyi sama , korang memang sporitng habis .
oleh itu , marilah kita cuci mata pula .




























anis , kieka , amira *versi pakai tudung dan faten







bersama anis , tangan dia patah sebab accident , sama sama kita doakan dia cepat sembuh ya :) 







p/s : tunggu part 2 pulak ye , thank you for reading :)


No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)