Friday, July 1, 2011

dah ready ke belom nie -.-'

hey readers .


hoho lame nye tak update blog . rajin sungguh aku nie :P i mish you blog muah muah . lepas nie msti rindu kau gler2 . sebab pi kolej tak bawak lappy . macam mane nak cter life kat sane ah ? mesti laa nak gebang2 sikit kan haha . haish , act aku kompius nie . isnin nie dah nak gerak kolej . tapi barang langsong tak kemas lagi . hari tu time register bukan maen excited kot aku . now macam malas gler je . orang laen semue dah siap kemas . semue dah complete kan . aku relax je buat muke seposen . memang mintak penampar je ngan mak aku kan . nasib baek dye tak start bising lagi , kalau tak habis aku . confirm aku akan kemas barang barang dengan muncung sedepa punye panjang . haha ingat lagi , mama salu cakap aku kalau tak dapat apa yang aku nak mulalah aku punye muncung panjang je . yeah , itulah aku .



haa , cter pasal kolej nie , nie first time aku berpisah ngan mak aku kot . aku sorang je tak penah pisah lagi . kakak aku dah penah , sebab dulu dye dok asrama time form 1 and 2 . pastu dye pon masok kolej plak lepas  lepas SPM . adek aku plak dari form 1 sampai laa sekarang dye dok asrama . now dye dah form 4 . so dah empat tahon laa . aku first time nie babe . tapi tu bukan laa bermakne aku nie manje sesangat kan . tak manje langsong kot haha . i'm brutal yeyeh !



hurm , aku dok pikir nanti masok je kolej mesti aku macam budak blur plus nerd . dok umah tu oke laa kot . ade member gue . duduk satu bilik ngan babe aku . si amirah syahirah yang aku kenal sejak sekolah rendah tapi tak berape rapat laa time tu . haha bersyukur gler kot dapat masok skali , dok satu bilik , dah laa dalam kelas dok sebelah sebelah kan . mesti korang jeles kan :P . aku risau nie , macam mane nanti . aku dah tak reti nak berkawan ouh . salu aku tunggu orang tegor dulu baru aku membajet yang aku nie peramah . poyo gler statement haha . tapi memang aku tak pandai berkawan ouh , segan kot . ye laa kite tak tau respon dye baek ke tak bile kite tegor kan . sebab aku dah buat testimoni tentang perkara nie . eceh , testimoni bhai . gler kentang ayat aku . macam semakin poyo je sejak berblogging nie kan .



 oke2 , dulu aku macam penah laa try nak jadi peramah nie . tapi feedback yang aku dapat semue nye hampeh . bengang je aku . satu hari tu time aku keje cashier laa , ade india nie nak bayar barang yang dye beli laa . time tu dye beli banyak gler coklat , macam2 jenis ah kan . then aku mulakan laa testimoni aku dengan bertanyekan soalan seperti ini . ' banyak beli coklat bang ? ' pastu dye senyum je . kuajak betol . aku mengharapkan dye nak bagi respon yang baek punye , tapi hampeh . ke aku yang salah time . dye tgah moody kot . ntah laa , tapi macam semue camtu je . tapi bile aku takde mood nak tegor ramai laa plak yang peramah . tak paham aku .



lagi satu , orang salu cakap yang aku nie sombong . tapi yang cakap tu orang yang tak kenal aku lagi . dorang cakap muke aku nampak sombong . salu tak senyum . dah aku tak kenal kau , takkan laa tibe tibe aku nak tersengih macam seliper koyak bile nampak kau kan . don't judge the book by its cover laa dear . mane ade aku sombong la . saye bukan sombong , cume saye malu haha . tak kenal maka tak cinta kan , bile dah kenal mula laa nak bercinta kan . aiyoo , peribahasa ape nie haha . so far , orang orang yang cakap aku sombong semua cakap aku tak sombong act , tu laa kan . kenal dulu baru nilai orang .



p/s : nak menulis memerlukan mood yang baek . sekarang mood aku dah tak baek . oleh itu , entri nie berhenti setakat nie je -.-'

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)