Wednesday, June 22, 2011

Impian Tercapai




hye dan assalamualaikum semue :)


haa , entry kali nie mcm special sikit . yeay ! impian saye sudah tercapai . suke sesangat laa . ye laa , sape yang tak suke kan bile ape yang kite idam or nak sangat2 tercapai kan . haha aku dari tadi dok impian bagai , mesti korang tengah berkerot dahi fikir ape laa impian budak nie ? oke2 nak bagitau laa nie . act , aku teringin sangat nak makan kat tempat yang ala ala garden gitu . sebab suasane dye laen ngan restoran2 biase nie . lalu aku menyatekan laa hasrat aku kat kawan aku yang sorang nie . and bende nie jugak sebenarnye impian aku time bersama pacar ku dulu . tapi tak kesampaian . takpe laa kan . then dye cakap , nanti aku bawak kau makan kat situ ye .


mule2 tu aku macam iye kan je laa . sebab aku ingat dye maen2 . ye laa , dh laa tempat tu agak mahal , then aku nie kawan je pon ngan dye . selalunye agak susah laa kan kite nak tengok kawan belanje kawan ? tapi bukan semue laa . maybe sesetengah orang je begitu . tapi dye macam siryes je , so aku percaye laa . act , dye nak bawak aku makan kat Garden yang dekat Sunway Piramid tu . dye dah siap survey bagai . aku pon time tu macam dah ' yeay , kite nak makan kat garden , tak sabarnye hehe ' then , setibe nye kami disane , kteorang pon tengok laa menu dye , tapi menghampakan . menu dye tak banyak plus kurang makanan yang mengenyangkan . banyak makanan yang macam kat hotel2 tu . makanan ciput je , tp harge kemain kau . tu kalau makan setakat celah gigi bole laa . so bagi aku itu sangat tidak berbaloi baloi seperti Kamdar yang berbaloi baloi tu .



kemudian , kiteorang decide untuk survey tempat laen dulu , tapi tema masih dikekalkan iaitu ala ala garden . jalan punye jalan , terjumpe laa Fullhouse .perrhh , tempat dye cantek gler laa . tergode i tau . tp perkare yang same terjadi lagi , sekali lagi aku frust menonggeng =.=' . takpe2 kite cari tempat laen katenye . aku pon oke je dengan mood yang tak berape nak gembire . then , dye cakap , haa , kite makan kat Little Pantry nak ? hohoho , gua pon ape lagi . memang tempat tu pon yang aku cter kat dye mase mule2 dulu . so , kami dengan sepantas kilat bergegas ke destinasi yang dirancang tadi .



sampai je sane , mase nak melangkah masok tu aku dah senyum seperti kerang busuk gitu . tapi aku takde laa busuk macam kerang tu . oke , dah masok tu kiteorang pilih laa tempat yang terbaek punye kan . supaye semue nye memuaskan . dan kiteorang pilih meja yang ade payong . walaweyh , sweet gilerrr . haha sumpah aku rase macam ' bling bling bling ' . suke teramat sangat laa . dah pilih meja tu kiteorang pon order laa . aku ice blanded Tiramisu ngan Curry Laksa . then , dye makan Mushroom Soup je ngan Fresh Orange . merendah diri sungguh orangnye . padahal dye yang bayar kot . yeah , dye sangat gentleman :)


yeah , ini dye Little Pantry yang terletak di ioi mall Puchong .


ini dye Kieka bersame Curry Laksa nye

eyh , lupe plak . haa , diorang punye waitress OMG , super duper comellls . dress up diorang macam maid orang puteh . yang pakai dress comel dengan topi diorang kat atas kepale tu . topi mesti laa di kepale kan , takkan di kaki pule ? oke2 , pastu siap warne pink lagi baju diorang tu . siryes comell giler . kalau aku free hair dah lame aku apply keje kat situ hehe :P tapi memang aku minat btol dengan dress up diorang . sampai bile diorang lalu aku akan usha je sampai diorang hilang . obsess giler aku nie . tu baru aku , kalau lelaki kat luar tu teengok bole toboliak bijik mato ekau den raso . tak gitu wahai lelaki lelaki ?



ini lah waitress nye . comell kan :) * google search


tengok tu hiasan dalaman nye begitu menarik tertarik gitu . 


yang ini juge .


ini lah gambaran di dalam nye . 


nie sebahagian tempat tempat yang di sediakan . berlainan bagi setiap sudut .


ini meja yang berada di belakang kami .


aku pakai dah dah same color je ngan restaurant diorang . * bole tak buat uniform macam saye pakai tu untuk staff yang bertudung :P


kesimpulannye , aku sangat berpuas hati dengan Little Pantry nie . dari tempatnye , layanan nye , kebersihan nye , harge nye , dah semue lah . harge dye lebih kurang Secret Recipe je . oke2 laa . kepade kawan aku tu , thank you so much laa babe , you are the best dior . jasamu di kenang sampai bile2 . semoge anda dimurahkan rezeki lah . * indentiti nye dirahsiekan , sebab dye memang seorang yang misteri nusantara hehe .

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)