Thursday, April 7, 2011

Penyakit Malas

hellow dan assalamualaikum


oke , ari nie nak mengulas sikit pasal penyakit malas aku yang semakin hari semakin mempengaruhi otak , minda , fikiran dan jari jemari aku nie . tak lupe jugak ngan organ2 yang laen . aku tak tau laa nape aku rase malas sgt nak update blog lately nie . rase macam bz je kot . ye laa , balik keje je fikiran teros ke katil tanpa memikirkan soal mandi dan makan . haha kantoi di situ ye . nasib baek laa balik keje awal kan , so boleh laa tido kejap then bangon mandi and solat .


Time cuti plak asyik ingat nak berjalan je kan . langsung tak memikirkan soal blog yg dah bersawang nie . kesian blog aku nie , dapat tuan yg sedikit malas  . tu laa kau nie kieka , orang buat blog kau pon nak buat blog jugak . pastu tak reti2 nak menjage hati blog kau nie * membebel seorang diri ye . tp aku rase mmg sonok laa ade blog nie . bole luahkan perasaan kat sini , x de kawan pon still bole bercerite kan . bole share cter ngan readers ,tu pon kalau ade laa kan haha .


act , aku nak edit blog aku bg lawa2 ckit , tp bnyk plak halangannye kan . padahal malas sebenarnye ;) eh , tp betol laa banyak halangan . lappy dihantui oleh virus2 yang tak berhati perot . sungguh kejam virus nie . so cmne nak edit blog cmtu ? virus nie yang buat aku makin malas nak update blog . takde mood tahu tak . tp aku janji nanti if lappy dah clear dari segale bencana akan aku selalu update kau wahai blog yang tercinte . oke sampai sini je . penyakit malas dah datang balik :D

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)