Monday, April 11, 2011

Kelas Memandu

hey , today aku ade kelas belaja memandu . yeah , aku begitu bersemangat skali ye . mama cakap test dekat2 sini je. aku pon pakai laa sakai2 je . nasib baek laa tak bape sakai sangat . skali dye bawak aku test kat OTK laa . dah la aku tak bawak IC kau tahu haha . lenggang kangkong je . oke , smpai je sane dye ajar laa ini ape itu ape dan sekian2 kan . pastu dye ajar mcm mane nak bawak kete . then , dye soh aku bawak . tp before tu dye tnye cam nie ' awak dah pandai bawak ke ? ' . aku pon cakap laa , ' no , zero ' . pastu aku pon bawak laa dengan confident nye .


Lepas dah round2 the world skali due tu tibe2 dye cakap ' cara awak bawak macam dah ade basic je ' . ceh ceh , aku pon makin bangge dan bongkak bawak dye jalan2 . haha jalan2 ar . pastu dye soh benti then soh aku bawak sorang2 . aku pon relax je laa kan .* nada belagak di situ :P . aku rase aku drive dalam 4 pusingan kot . kalau tak silap laa . time tu aku rase panas giler laa . rase cam nak menjerit pon ade ouh . tapi masih menenangkan diri ye .


lepas dye masok kete je , dye ckp ' nape x bukak air cond ' . ya ampun , patot laa panas giler . azab betol aku kat dalam tu . dah nak rentong , rupe2 nye x bukak air cond . mengalir2 peloh aku . pastu dye soh aku drive kat luar2 plak . tp serius , agak senang laa driving nie . aku ingat susah sangat ( belagak giler minah nie ) . tp act , aku salu mimpi aku drive ouh . may be tu petande aku bakal mengalahkan michael schumacher satu hari nanti . oke tu mmg melampau . berhenti di sini dulu , kang makin bnyak plak hiperbola yg kuar :)


p/s : nak cepat2 dapat lesen , bole jalan jalan . wee :D

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)