Wednesday, March 23, 2011

Kenangan Bersama




hye , sorry video kurang jelas . sebab nie time rehearsal , so video kurang berkualiti . thanx to dak khai sebagai tukang rakam :) . oke , nie kenangan aku bersama penari SMK PU (1) . nazzatul , farahain , jannah , ayu and farah . nie kenangan terakhir kte menari same-same . rindu sangat nak menari lagi . tapi aku dah bertudung kan hee . serius senang giler bekerjesame ngan korang . dengan adenye nazzatul as ketue , memang semue menjadi even kte practice dalam mase 2 minggu kot . dengan exam nye lg . nazzatul is the best , cara kaw handle group kte memang terbaek . cara kaw tegor kiteorang sikit pon kiteorang tak sakit hati or nak marah kaw . tu yang buat kte berjaye menghasilkan show yang gempak . gempak ke ?


lagi satu , kaw nie jenis yang tak kedekot ilmu . tak kesah laa ilmu ape skalipon , if kteorang tanye msti kaw jawab ngan jujur kan . aku ingat lagi time kaw ajar aku maths , kaw memang share semue yang kaw tau . so , aku nak wish thanx sgt kat kaw , best kawan ngan kaw dengan perangai kaw yang giler2 and slumber tu . rindu kegedikan kaw bile dalam kelas . * sile jangan marah . aku cakap semue nie ikhlas oke , bukan nak bodek ke ape . takde makne kot nak bodek kan . oke2 , sudah bab memuji nazzatul kan . yang laen cammane ? baek tukar tajok 'sesi memuji nazzatul' rite .


tak lupe jugak , nazirah as pengurus kte semue . yeah , kaw dah jalankan tugas kaw dengan baek . good job good job . ingat lagi time sesi make up , kaw pon nak tumpang semangkok kan . bukan maen over lagi , make up kaw lagi menyerlah dari kteorang kot . memang glamor abis laa kaw time tu kan , dengan dress labuh kaw yang vouge gilo tu . aku rase kaw sorang je yang dress up giler2 time tu . kalau tak silap aku laa . dah tak macam pengurus weyh . tukar kerjaye laa , jadi peragawati ke . tinggi dah cukup tu hee .


cikgu fauziah plak . dye memang baek sangat sangat , sanggup berhabis duet untuk kte semue . tak berkire langsung bab duet . setiap kali latihan mesti bagi duet makan . cikgu laen takde pon buat camtu kan . walaupon aku , jannah and farahain bukan bawah kelab dye , tp still bagi layanan yang same ngan korang . ape yang korang dapat , kteorang pon dapat jugak . takde pon pilih kasih . jasamu di kenang cikgu :) . husband dye pon baek jgak . siap sediekan kete untuk kte pegi sane . kete bukan kete cikai , kete besar jugak laa . tapi tak ingat kete ape . tuhan je yang dapat balas jasa cikgu and husband .


alhamdulillah , show kte berjalan lancar . takde perkare burok pon jadi . audience enjoy , kte enjoy , cikgu pon enjoy . bab audience tu , mane tak enjoy nye , syok tengok kte semue gelek kan . dah laa kte kene membelakangkan audience kan . semue sebab VIP tu laa kan , nak duduk atas stage je . kte plak yang dok bawah .  patotnye kte yang menari atas stage , nie kte plak tengok dye atas stage . konfius aku , sape yang buat show nie ? tapi takpe , tu semue kenangan kte bersame . rindu saat itu :D



p/s: sorry if ade yang terase , memang aku tak sengaje . sorry pade yang terlibat tapi tak disebut . thanks to kak umi and kak mazihah for the make up . aku yang baju kuning ditengah yang selalu difokuskan tu :)

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)