Tuesday, March 1, 2011

kenape asyik sedih nie ?

assalamualaikum

yeah , entry nie pon merupekn soalan jgk 
aku pon tak tau kenape asyik soalan je kn
oke , tu bkn persoalan nye skarang nie
persoalannye , kenape la lately nie aku asyik rase sedih 
mmg semenjak due menjak nie bnyk masalah yang dtg bertubi2
membuatkan aku resah dan tak abis pikir kdg2 tu
tp masalah yg dtg nie seolah-olah tak de jalan pnyelesaian nye ( puitis la plak tetibe )
setiap mase aku aku dok pikir psl masalah nie smpai aku x bole fokus nak wat keje
ape masalah nye , aku tak nak la mention kat sini
may be bole mengaib kan someone or menjatuhkan maruah dye 
so biar la aku sorg je yg tau
at least aku bole rase tenang ckit lpas wat entry nie
tp mmg teramat la sedih nye skarang nie
di tambah pule dengan kawan2 yg berjauhan
maklum la dh abis skola kan
tak dapat nak story masalah ngan korg
so terpakse aku menanggung beban nie sorg2
huh , sedih sgt nie smpai tak de mood aku nak tulis dh 
i wish hari esok dan seterusnye akan menbuat kan aku happy
tak mahu sedih2 begini , serabot laa .

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)