Saturday, February 26, 2011

kenape kau suke mencarot ?

assalamualaikum


kenape kau suke mencarot ?
yeah , itu persoalan nye utk ari nie 
best sgt ke mencarot tu ?
tak suke nye aku bile ari2 kau mencarot
kalau ari2 aku dengar ngan aku skali bole berjangkit
aku tak nak laa nnt fikiran aku nie rosak sbb kau
lagi satu nape laa kau suke sgt buat aku skit ati hah ?
padahal aku x penah pon nak cri pasal ngan kau 
kau mmg suke buat org laen marah kan
umo kau tu dah 23 taon oke
tp nape prangai kau still mcm budak2
even kau tu lbih tue dri aku , 
tp sory laa aku nk respect kau 
sbb kau pon x penah nk respect org laen 
kdg2 aku terpakse balas balik kate2 kesat yg kau lempar kat aku tu utk sedar kn kau
tak kan aku nk diam plak
tp jjur aku ckp , aku tak suke berperangai sebegitu oke
skali sekale kene ajr jgk org yg tak de adab mcm kau nie
u respect me , i'll respect u .
aku harap kau cepat2 beredar dri hdop aku
tak payah ari2 aku kene mengadap muke kau .

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)