Saturday, March 5, 2011

Terime Kasih

hellow !

hari nie aku nak wish thank you so much to my boo coz telah membeli kan aku novel yg aku idam2kan selame nie . tp tak dapat nak beli kerane msalah kewangan yang krikital setelah shopping tak hingat dunie .
novel yang aku dok kecoh kecoh adalah novel AKU MAHU by Ain Maisarah . act , memang dah lame giler aku usha novel nie time aku kuar ngan boo aku kat seri kembangan tahon lepas kot . lame bukan . yang buat aku tergile gile nak kan sangat novel nie sbb tajuk dye yang menarik hati , jiwa dan rage aku .


time tu aku kat kedai buku popular . haa baru ingat , time tu aku ngan boo tengah cari barang2 keperluan tok spm . then disitu laa bermulenye pertemuan aku ngan novel nie . teros tangan aku gatal gatal membelek novel dan tanpa membuang mase aku teros mengheret boo aku untuk tengok novel nie same . aku pon try la membodek boo aku dengan membuat muke yang sehabis comel sambil mate berkelip kelip mintak dye beli kan .


tp kecewe jugak sbb dye pon tengah pokai . so aku pon pasrah je laa . tp still mencube tu . aku cakap nak buku tu time dye dah dapat gaji bile keje nanti . dye pon cakap baik lah huny . dan akhirnye semalam dye datang kat tempat keje aku dan menghulurkan bungkusan yang dibungkus dengan bag plastik popular . bile aku bukak je plastik tu wah ! rase macam nak menjerit sambil guling guling sebab tersangat laa happy nye aku time tu . tersengih kambing jap aku bile dapat novel nie . thank you so much dear . sangat sangat suke .


ke hulu ke hilir aku bawak novel nie . before tido aku bace , dalam bas nak g keje pon aku bace , kat tempat keje pon bace , nak balik pon aku bace . nampak tak betape sukenye aku ngan novel nie . sampai aku siap curi curi masok stor kat tempat keje sbb nak bace jugak . tp memang tak sie sie laa boo bli kan untuk aku sbb citer dye sangat best . sesuai ngan jiwe muda mudi aku nie . korang try la bace memang best giler . novel nie gabungan 3 buah citer . before nie jual asing2 now dye satu kan 3 citer dalam 1 novel . jimat laa kan x payah beli smpai 3 novel . tajuk dalam novel nie AKU MAHU popular , AKU MAHU SAIZ S dan AKU MAHU teman tapi mesra . sebab tu tajok novel nie aku mahu .




yes ! nie la novel yang di gembar gemborkan tu . cover pon menarik , warne pink lagi .aku akan habiskan bace secepat mungkin untuk di story kan kepade boo saye itu .





nie laa boo saye iaitu si pemberi novel itu . maaf muke dye cam tak de mood time nie . terime kasih coz memenuhi keinginan ku :)

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)