Friday, March 16, 2012

tak sangka , baru tau nie . ke korang pon baru tau ?



assalamualaikum .


beberapa hari yang lepas aku ada usha blog yana syamsudin .
dia update pasal jelajah Anugerah Bintang Popular Berita Harian ,
dan dia siap upload video lagi .
terkejut berok den tengok video tu .
yana samsudin berduet dengan shaheizy sam ,
tajuk lagu begini caranya ,
untuk filem terbaru dorang kalau tak silap ,
yang bertajuk Aku Ada , Kau Ada .


tak tau pulak yang dorang nie boleh menyanyi .
yang yana tu aku memang tau suara dia sedap ,
sebab aku penah tengok rancangan jangan tidur lagi ,
dia nyanyi lagu ella kalau tak silap ,
tu pon aku tengok iklan je , tak sempat tengok cerita dia .
see ? baru tengok iklan dah kagum nie .


lepas tu tadi saja search kat youtube ,
haa nie pon baru tau jugak ,
yana dari dulu memang dah jadi penyanyi ,
cuma tak menyerlah je ,
tak percaya cuba search sekarang ,
dia ada nyanyi lagu pasrah ,
lepas tu aku baru tau dia yang nyanyi lagu hingga hujung nyawa .
dulu aku ingatkan erra yang nyanyi ,
sekarang dia dah meletop letop jadi pelakon kan ,
aku rasa satu hari nanti tak mustahil dia boleh meletop jadi penyanyi pulak .


nie yang buat aku bertambah minat kat dia ,
dah laa comel , sweet je kalau berlakon tu .
lagi lagi dalam cerita bibi biniku gengster tu .
sweet giler oke dia dengan sam ,
aku time tengok pon sempat laa berangan ,
sengih sengih kambing sikit haha ,
oke , dah habis membebel .
korang tengok laa video nie .
sedap wey suara dorang , rasa macam nak makan haha .
sebelum tu pause dulu lagu blog nie kalau tak dengar .






p/s : hai yana , kenapa laa kau comel sangat ? cer citer sikit .

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)