Tuesday, September 20, 2011

dah lama nak post tapi tergendala -.-'

assalamualaikum rakyat Malaysia *membajet jadi PM sat .



oke , kena menaip dengan kelajuan tahap maksima . sebab takot wifi nie hilang secara tiba-tiba . hari tu aku pergi majlis perkahwinan kawan aku yang sorang nie . dialah kawan aku yang paling awal kawin . sangat terkejut   plus gembira bila dengar khabar nie dari mulut kau sendiri . time tu kte jumpa kat ioi . kau baru lepas shopping cadar katil ke ape ntah kan . then terjumpa kau yang semakin sihat . itu petanda kau sungguh bahagia menanti saat untuk bergelar isteri orang .





yeah , ini dye teha . muka kau memang lain gler time nie . cantek sesangat tahu ? hope kekal ngan suami kau . cepat cepat dapat baby . tetttt ! haha aku happy if kawan kawan aku happy *oke , ayat macam poyo sangat . time nie aku datang dengan babe amira . kemana mana dengan kau je sekarang nie kan ?






woah , nak masok rumah kau ada red carpet gitu . kelasss kau jah . bila lalu tu rasa macam artis pulak . lepas tu ada ramai photographer menanti kan . bila lalu je suruh pose nak snap picture kteorang . haha kalau macam tu aku nak lalu dua puluh empat kali bole ? haha *annoying :P bila datang rumah kau tiba tiba ada satu perasaan yang datang . perasaan apakah ? haha aku rasa macam aku pulak nak kawin :P * awak , jom kawin !





lagi satu nak wish happy belated birthday untuk babe yang sorang lagi nie . babe suhaida . sorry sesangat hari tu tak datang openhouse kau , nie semua salah driver aku ! eyh2 tidak laa , malam tu hujan plus dye tak ada kereta pulak . salah dye laa kan ? oke2 , nak wish nie :) lagi sekali happy belated birthday ! belajar rajin rajin . nanti cuti sem kita jumpa ye ? ajak babe yang lain sekali . rindu sangat kat kau . sayang kau . jangan lupa aku ye . iloveyousomuchmuahmuah !







last sekali . i miss you :) nak sangat kan haha


p/s : penat aku taip laju laju

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)