Wednesday, June 8, 2011

bye bye babe

assalamualaikum 


hye , sedih rase bile sorang2 kawan aku nak pegi jaoh . sorang dah gerak penang , pasnie gerak mane pon tak tau laa . tapi takpe , pergi untuk kebaikan , untuk menuntut ilmu . hope lepas nie hubungan kite semue takkan putus ye . rindu zaman sekolah . di mane kite duduk dalam satu kelas , blaja same same , share masalah same same , bergosip same same . siryes rindu sangat . betol laa cakap orang , zaman sekolah atau zaman remaja adalah saat yang paling indah . yess , aku dah rase itu .


baru baru nie babe aku yang sorang nie dah gerak penang . syairah namenye . jmpe dye pon last minute kot . jumpe kejap je , tak sempat borak lame2 . sumpah rindu gler kat korang . tapi sayang , time tu babe yang laen tak dapat datang . act , aku dah terlambat buat entry nie . menunggu pic dari sang arjuna yang sorang tu . woah , arjuna gituu :P oke2 berbalik kepade mood sedih . * sile bace dengan penoh kesedihan sampai meleleh air hingus haha . eyh tak tak , act aku baru je rapat ngan dorang sejak nak dekat SPM ari tu . before nie biase2 je . time tu baru aku rase ade bestfriend . study same same , share cter same same kan . happy sangat weyh .


best rasenye bile kite semue dapat hang ramai ramai , shopping bersame , meriah sangat kan . sampai letih kaki berjalan . tapi skarang sume nak sambong blaja kan . sorang terpelanting kat utara laa , sorang lagi kat timur laa , semue terpelanting di seluruh pelusok dunie . amboi , melampau hang nie kieka haha . tapi betol laa , lepas nie semue dah terpisah , semue dapat kawan baru . adakah babe babe sekalian bole kembali seperti dulu ? tu yang aku dok gelisah gundah gulana nie . bole ke lepas nie aku dapat kawan seperti babe babe aku yang sekarang nie ?




yeah , itu dye babe syairah ! babe pertame yang meninggalkan kami . comel kan kan . kecik je orangnye . buat syairah , kau jangan lupe kteorang kat sini tau . bile balik sini cepat cepat roger roger kteorang . if semue ade , bole kite lepak same same . share cter mcm dulu . jage kesihatan , jangan tinggal solat yunk . pilih kawan yang baek macam kteorang haha . raye jumpe lagi ye . tak sabar nie :) lagi satu , blaja rajin rajin ye . sayang kaw laa babe !




haa , nie sebahagian dari babe saye . baju pink itu babe sue dan satu lagi tu syairah . nie kali terakhir kte jmpe  before kaw gerak penang . rase kejap sangat . ditambah pule ngan aku yang tibe tibe bersuare halus kan . tak bole nak gosip gosip sangat . rindu nak pelok korang macam hari tu :'(



p/s : harap harap aku takkan hilang korang bile kite semue dah jaoh nanti

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)