Saturday, December 8, 2012

Maskara Arab D'herbs


assalamualaikum





sekarang dah kecoh sini sana , dalam surat khabar , majalah pasal mascara arab ,
mascara ni boleh memanjang , melebat dan melentikkan bulu mata ,
disebabkan bulu mata aku seperti hidup segan mati tak mahu ,
maka aku mengambil inisiatif untuk menggunakan mascara ,
nak test power laa konon , kot kot bulu mata aku lebat macam bulu mata unta ke kan .


aku dah try pakai dalam seminggu lebih dan aku rasa mascara ni memang berkesan ,
bulu mata aku bahagian bawah nampak panjang sikit ,
sebab sebelum nie memang pendek dan jarang ,
tapi tang melebatkan bulu mata tu aku tak nampak lagi ,
mungkin dah lama pakai baru lebat kot ,
so far memang puas hati sebab kesan dia cepat .


yang lagi best bila guna mascara ni bulu mata nampak lebat ,
then senang cuci , just guna air dah boleh hilang ,
lepas tu dapat bulu mata palsu free lagi kat dalam dia ,
harga pon tak ada laa mahal sangat , rm26.90 je
kira mampu laa student macam aku ni nak melaram .



p/s : nak order ngan kite pon boleh . pm je kat fb okay .



4 comments:

  1. eh betol ke? sy pon mmg tgh cari maskara camtu.beli katne? just sy beli maskara yg curve sket,tp still bulu mata asik gugur -.-

    ReplyDelete
  2. betol , kite punya bulu mata dah panjang sikit . kite ada jual . add kat fb

    ReplyDelete
  3. ohh ade jual ke. alaa,baru je beli maskara 'curl" aritu sbb nak nmpk mcm ade bulu mta sket. xpe nnti kalo nak,cari awk lah. tens

    ReplyDelete

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)