Monday, May 9, 2011

Ape saye buat hari ini ?

hollala bucuk2 . hohoho lame tak bercerite ye . rindu blog saye , rindu facebook , rindu tv . rindu semue laa . haish , sejak tukar keje nie , bukan  mane bz lg . penatnye tak yah cakap laa . memang penat giler . tu yang tak sempat nak update blog . tv pon dah tak tgok . tak tau isu2 semase , gosip2 tergempak lg sensasi haha . serius bz sgt . tp today saye cuti , weee :D . Tu yang bole bercerite sikit nie .


haa , ape yang aku ( tak payah nak saye saye laa kan hehe ) buat ari nie ialah , pagi td ade driving school . haha aku bangon lmbat kot . kelam kabot bersiap . tp nasib baek sempat laa . dh gerak tu , dye tros soh aku bawak dari umah smpai tmpat blaja tu laa kan . seperti biase memang panas yg teramat sangat . berpeluh2 aku dlm kete tu . padahal dh pasang aircond tu . aku pon pelik laa . mungkin aircond dye tak berkualiti kot haha . suke2 je aku nie .


Tengah2 dok blaja tu , ade accident kau tau . tp takde laa serius mane pon . terlajak sikit je . haha yang nie HAFIFAH ALIAS tau haha . malas nak cter lebih2 .time tu baru pasan dye pon ade skali kat situ .sekian lame aku blaja kete kat situ , nie laa first time aku nmpak dye . agak teruje laa bile ade orang yang aku kenal kat situ . kalau tak tu , borink bebenor teman rase . takde sorang pon yang teman kenal . fifah , agak2 bole laa kte buat test same2 nanti ye . tak de laa borink sangat .


lepas abis driving school tu , balik je teros online . huhu , begitu rindu pada fb dan blog . ehh , tp before online  
saye siram pokok2 bunge mama ku . * sile percaye . pastu teros mengupdate ape yang patot , pastu nak lipat kaen baju yang menggunung dan berbukuit bukuit . haha sape tgok maharaja lawak mesti tau nie . pastu nak basoh kasot , dah kotor sangat kuar masok stor . pastu nak buat ape lg ye ? act , agak borink ari nie , sebab kawanku tiada disini . ye laa , dah bekerjaye laa katekan . kalau tak , if cuti je msti pegi date :P . hehe terlebih sudah ( sile tiru gaye stacy apabile membace ) .


haa , lagi satu lagu blog dah tukar . pasan tak pasan tak ? macam comell je lagu nie . suke suke hehe . excited lebih plak . biase laa daku memang begitu . poyo tak penah abis , bak kate kawan aku yang sorang tu laa kan . nak buat macam mane , aku poyo ikot kaw jgk kan haha . ape2 je laa ye . tak kuase teman nak berdebat ngan kome . ehh , udah2 laa teman merepek meraban . esok luse sambong lagi ea haha . bobai .

No comments:

Post a Comment

Awak Awak ,
dah baca tu apa kata comment sikit ,
sikit je :)